HD-woman

HD-woman
Mijn allereerste blogfoto, knap hé.

3 thoughts on “HD-woman

  1. Op het eerste zicht alvast de jonge dame op haar krachtig machien, … mijn hart daverde even… maar achteraf bleken deze foto’s ideaal te zijn om naar z/w om te toveren. Vele van deze foto’s zijn beslist niet zo scherp, maar geven wel de sfeer van het evenement mee.

  2. Leuk om uw blog te ontdekken, Kris! Ik ben alles afgegeaan tot het begin van uw blijkbaar prille blog. Er zit bijzonder knap materiaal tussen! Een plezant extra is natuurlijk dat je net als Eric en Martine blijkbaar veel foto’s van rond het Leuvense gaat tonen. Ik ben ook van het Leuvense en zou dringend eens wat meer in eigen streek moeten fotograferen. Dus ik zou zeggen, post maar veel inspirerende foto’ van onze mooie stad en omstreken!

Geef een reactie

