Provinciehuis

7 thoughts on “Provinciehuis

  1. Terug met de glazen bol aan het spelen? Nooit geweten dat het povinciehuis zo krom is.
    Het verplicht de toeschouwer wel om goed te kijken, anders herken je de dingen niet meteen.

  2. Wow een fisheye lens neem ik aan? Ik zou er zelf ook graag een hebben, maar dat blijft voorlopig voor het verlanglijstje. Jij laat hier wel prachtige foto’s zien. De eerste vind ik het mooiste.

  3. Jammer dat je niet wat eerder een reactie had achtergelaten want dan had ik ook eerder van jou blog kunnen genieten maar goed alsnog even rss op jou blog zetten zodat ik lekker op de hoogte kan blijven!

    Mooi hoor dat fisheye!! Ik wil dat ook denk ik maar goed dat komt later wanneer ik geen arme student meer ben, nog een jaartje studeren en dan is het weer klaar.

  4. Ik heb een 15mm 2.8 versie van Sigma. Tot nu toe werkt deze lens perfect, aangezien de tonvorming soms niet al teveel opvalt door de kleinere beeldsensor. Maar ik vrees het ergste als ik mijn analoge beelden met de fisheye bekijk…🙂

    De ”zonnekap” laat ik voor het gemak nooit op tijdens het fotograferen. Om de een of andere reden werkt het ook steeds weer perfect, alhoewel ik geen idee heb hoe het zit met deze fisheyelens. De vignettering voeg ik later pas toe, en in minder drastische wijze.

    Ik begrijp dat deze post al tamelijk oud is, maar ik wilde er gewoon nog eens op reageren🙂 .

Geef een reactie

