Photokina 1: Veel te zien, maar te vermoeiend

Eigenlijk een vervolgverhaal op Caro’s blog.

6 thoughts on “Photokina 1: Veel te zien, maar te vermoeiend

  1. ik kan me dat helemaal voorstellen, maar ja, doe het maar eens. Je staat voor je het weet wereldwijd op het web.🙂

  2. Leuke shot, Kris !
    Weer eens: “mensen” maken dé foto – straatfotografie binnenshuis…
    (Weer) een evenement dat ik heb gemist…
    Was wel prachtig tuinwerk-weer die dag…
    Tot over twee jaar – wanneer de full-frames betaalbaar gaan worden!!

  3. Jij ook al…
    Je kon ginds struikelen over de bloggers, me dunkt! Ik denk dat ik er ook eens heen moet. Ik ben er nooit geweest! Het trekt me niet aan, maar onbekend is onbemind. Ik hoor niets anders dan positieve commentaar.
    Héél leuk beeld!

Geef een reactie

