Mama! Ik kom eraan!

7 thoughts on “Mama! Ik kom eraan!

  1. Yes, schuine versies zijn top!
    Hele reeks is enig…

    @Erik : Deze moest wel schuin om alles in beeld te krijgen, en de foto’s zijn niet identiek omdat de hele scene zonder statief opgenomen is

  2. Ja dit zijn echt twee heel knappe foto’s. Ik heb lang zitten kijken welke van de twee mij het meest aanspreekt, want ze zijn natuurlijk bijna identiek. Het is de onderste geworden omdat het kind daar een blauwe schijn heeft wat erg mooi in de kleur van die gang past.

  3. Leuk als je ze nadien nog eens allemaal achter elkaar ziet. Origineel idee.
    Als je de beelden op zichzelf bekijkt vind ik de twee hier in dit logje de sterksten. Ben nochtans zelden een voorstander van schuine lijnen, maar hier echt wel mooi toegepast!
    Ik blijf er maar naar kijken!

Geef een reactie

