Mistiek

klm-20081029-1284a

6 thoughts on “Mistiek

  1. Een anekdote. Op en mistige morgen bracht ik mijn 4-jarig dochtertje met de fiets naar school. Ineens zei ze “mama, vandaag zult ge veel moeten stofzuigen”. Niet snappend waarover ze het had vroeg ik “waarom dan?”. Haar antwoord was “kijk eens hoeveel stof er in de lucht is!”
    In de Ardennen was precies ook veel stof!

    @Martje : Pakkende anekdote, het doet de mens weer eens nadenken.
    En van dat stof; heb er mijn wagen van volgeladen; heb je er wat van nodig?

  2. Knap! Ik fotografeer ook graag in de mist, ’t is altijd weer een uitdaging om van die grijze soep iets boeiend te maken. Daar ben je hier ook in geslaagd.

  3. Knap dat mijn camera toch meer in/door de mist ziet dan ikzelf.
    Thuisgekomen zien de beelden er op mijn scherm heel wat minder mistig uit dan ik, even daarvoor, ervaren had. Kennen jullie dat ook?

Geef een reactie

