The day after blue monday

Wie herkent deze fotoblogger ?
klm-20080504-5521a1

6 thoughts on “The day after blue monday

  1. Ik weet het niet, maar ik vraag me nu wel af of het verstandig is dat ik zaterdag langskom…
    Nu ik wat beter kijk…Eric?

    @Koen: Slaap op uw twee oren, en kom gerust maar langs.
    ’t Is idd ErikO, gelukkig heb ik hier geen trappist op ingezet.

  2. Ik herken hem niet en misschien vindt hij dat ook wel prettig. Grappige foto en leuk gedaan om de foto zo van kleur te veranderen. Met de verzadiging gespeeld?

  3. Als schadevergoeding verdien ik hier OOK wel een trappist voor!!??
    Ja, Caro, vind ik wel prettig(er)dat je mij niet….

    En eis hierbij vanaf nu keiharde censuur in de fotoblogwereld!!
    + 25 euro extra boete,
    Kris, onze belgische “Nathalie Lubbe Bakker”
    ‘k zal es snel contact opnemen met bond- & lotgenoot Pieter De Crem….
    (Misschien) tot zaterdag…

    @ErikO : ik citeer ‘maak je geen zorgen… ik betaal wel een rondje.… zonder dat er ontslagen vallen…. ’

Geef een reactie

