Om van te snoepen

klm-20080722-0031a

klm-20080722-0030a

klm-20080722-0028a

9 thoughts on “Om van te snoepen

  1. Ah, terug ernstige fotografie….
    én met vele mooiere modellen!
    Vooral die eerste…
    Waar heb je die weten strikken??
    Prachtig kleurenwerk, Kris!

  2. 🙂
    Ik heb ergens een foto van een gelijkaardig winkeltje in Honfleur. Alleen daar geen snoep in de rekken, maar … sardines en pilchards in alle maten en vormen😉

  3. In Carcassonne, verleidelijke snoepjes in verleidelijke etalages met verleidelijke modellen. Wat wil de mens nog meer.

  4. wat mij opvalt is dat je in de presentatie van je foto’s ook harmonie nastreeft…
    en natuurlijk ook een veelheid aan kleurenpracht…
    groeten

    Lamp

  5. Ja kiezen is heel moeilijk als het op lekkere dingen aan komt!! Mooie fotoreeks.

    @Caro: oh maar ik heb hier mijn keuze al gemaakt, wees gerust.

  6. En dan komt het moeilijkste: een keuze maken…

    @Geert: Mijn keuze is reeds lang gemaakt; zie 1ste foto.

Geef een reactie

