Aandacht !

Schreeuw het uit : “2009, het jaar van de vernieuwende fotografie”.
klm-20081228-2190

7 thoughts on “Aandacht !

  1. Hele mooie strakke foto van scherpte, lijnen en kleuren. Nou ga ik wel benieuwd zijn hoe vernieuwend 2009 gaat zijn voor jou en misschien anderen!!
    Veel goed voor het nieuwe jaar voor jou en je familie.

  2. Ik ben alvast een vernieuwende weg ingeslagen…. Hopelijk krijg ik nog veel “morele” steun van buitenaf om mijn project vorm te geven. De eerste resultaten gaan de goede kant op.
    Mijn “artistiek inspiratie”, zoals je het noemt, is er al een rechtstreeks gevolg van.
    Leve 2009!, here I come!

  3. Je luid (roept) 2009 op een prachtige manier in ! ! !

    Beste wensen voor 2009 …
    Een jaar lang
    ‘ademloos’
    ‘verrast’
    ‘bezield’
    ‘opgewekt’
    ‘geboeid’
    ‘vol verwachting’
    ‘creatief’
    ‘bemind’
    ‘hoopvol’
    ‘vertederd’
    ‘opgelucht’
    ‘tevreden’
    ‘opgetogen’
    ‘gelukkig’
    ‘gezond’
    ‘geraakt’
    ‘verwonderd’
    ‘blij’
    ‘gedreven’
    ‘dankbaar’
    ‘moedig’
    ‘geduldig’
    ‘fotogeniek’
    ‘blogvriend’
    zijn …
    en al de dingen die jezelf kan toevoegen,
    waar je je goed in voelt ! ! !
    Gr.
    P-TER

  4. Kris schept hierbij wel hoge verwachtingen….
    Straffe beloften bij het begin van het nieuwe jaar!!
    Waar hebben we dat nog gehoord??🙂
    Zeer benieuwd zijn we dus…..

  5. Nu maak je me ook nieuwsgierig…
    Geldt die uitroep voor jou of voor ons allemaal?😉
    Vernieuwend of niet, vervelen doe je ons in ieder geval nooit!
    Dus rest er mij jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar toe te wensen!

    @Koen: Van mijn part mag iedereen eens zijn ideeën en dromen uitschreeuwen.

Geef een reactie

