Ijsbek

klm-20090103-2804-21

klm-20090103-2797-21

3 thoughts on “Ijsbek

  1. Het was vandaag werkelijk een uitzonderlijk mooie dag om winterlandschappen te fotograferen. Hopelijk niet de laatste! Zelf had ik het geluk vandaag iets meer in het binnenland te zijn, waar nog meer wintersfeer is dan in het Westen.

  2. Mooi hoor zo met die druppel maar ik denk wel dat ik zelf wat mooier had gevonden om bij de tweede foto de kop helemaal in het beeld te hebben. Waarom ik dit vind weet ik niet het is gewoon een gevoel dat spreekt…

Geef een reactie

