Louvanisten

klm-20090110-29551

klm-20090110-2959a

6 thoughts on “Louvanisten

  1. hello Kris…

    Misschien ligt het aan mijn pc … maar na lang wachten krijg ik de bovenste foto niet te zien… enkel een stukje bovenaan… zijn er nog dergelijke reacties ( t is maar dat het zou weten) mvg

    lamp

  2. Krijg de eerste WEL te zien,
    en ‘tes nog een mooitje ook!
    WEER leuk gespeeld met schuine lijnen
    in een een schuine kadrage…
    Mooie licht-donker gradaties-
    door de mist(?)

  3. Ik heb geen problemen om die prachtige foto’s te zien.
    Is die bovenste bedoeld om het geld uit de zakken te laten rollen?
    Knap hoor !
    Gr.
    P-TER

  4. Dat tegenlicht is toch fantastisch! Het schuine in combinatie met de lijnen maakt het speelser. Het is een beetje flirten met de compositie en het licht.
    Als je de foto helemaal ondersteboven zet dan kan het geld gemakkelijker uit de zakken vallen!

  5. Vandaag lukt het wel. de beide foto’s zijn in beeld

    en jawel ik ben ook zo’n klassieker, die z’n camera niet durft te kantelen… het levert jou wel een speciaal resultaat op vind ik, vooral in combinatie met de gebogen straatstenenlijn…

    Gr

    lamp

Geef een reactie

