Box engraving van Pia Linz

klm-20090214-3568a

11 thoughts on “Box engraving van Pia Linz

  1. Schitterend Kris! Ik dacht dus wéér( de eerste seconde toch) dat het een collage van twee beelden was.
    Je hebt volgens mij al een hele reeks foto’s vanuit dat opzicht. Dat is nu eens een thema dat bijzonder boeiend moet overkomen bij een tentoonstelling waarbij de foto’s lekker groot aan de muur hangen.

  2. Een goed standpunt maakt deze foto helemaal af, samen met de weinige (gelukkig maar) sterke kleuraccenten en de zoekende blik van deze mensen….en voor de kijker een eerste gevoel van wat is dat nu… hoe zit het hier in mekaar….?
    Puik werk kris absoluut top !

    mvg

    Lamp

  3. Spannend en verrassend! Een heerlijk sfeertje ook. Twee stuks had voor mij niet echt gehoeven (de eerste vind ik het spannendst).

    @Karina : Je hebt gelijk, na het herhaaldelijk bekijken van de twee bijna identieke beelden, blijft slechts de eerste weerhouden.
    De tweede gaat er met deze tussenuit.

  4. Je slaagt er hier weeer eens in om het maximum in je foto te steken en het maximum van de toeschouwer te vragen. Ook ik was er in gelopen en dacht eerst dat het telkens twee beelden waren. In enkele woorden gezegd: spannend, creatief, verrassend, geniaal!

  5. De tweede fot heb ik blijkbaar nu gemist. Gelukkig heb je deze niet weg gedaan. Hij is heel mysterieus omdat beiden personen een beetje zoekende zijn. Is dit een beeld of twee vraag ik mij af. Rene had ook al zo’n puzzel op zijn blog vandaag.

Geef een reactie

