Verdraaid !

5 thoughts on “Verdraaid !

  1. typische trompe l’oeil van onze Kris! Echt ferm.
    Al de niet-Leuvenaars kunnen beginnen hersenkronkelen. Je zou zo over die blauwe balustrade willen springen om bij die zandbak te geraken.
    Ja, die is Ć©cht de speelplaats van Ć©Ć©n of ander schooltješŸ™‚

  2. De naam van deze post maakt het voor mij duidelijk, anders had ik het niet eens gezien… Ik vind het zo wel een geslaagde plaat geworden, maar weet niet of het sterk is om het juist te verklappenšŸ™‚

  3. Ga jij nu alles op zijn zij leggen om ons in de war te brengen? Gelukkig kijk ik er alle dagen op en weet ik wat het is, anders…
    Knap gedaan.

Geef een reactie

