Ilotopie

Ilotopie (F) met hun nachtelijk waterspektakel “Fous de bassin”

13 thoughts on “Ilotopie

  1. Schitterende reportage! Gezien de moeilijke lichtomstandigheden, een ware prestatie.
    Ik was er ook… met heel het gezinnetjes ruim een uur op voorhand om ons te verzekeren van een perfecte plaats. We ‘stonden’ mooi op de eerst rij. Tot we net voor het begin van de voorstelling te horen kregen dat de eerste rijen moesten gaan zitten!!😦
    Daar zaten we dan… verscholen achter de afsluiting. Van fotografie geen sprake meer…
    Ik heb wel enkele foto’s, maar gezien dit formidabel resultaat zijn mijn beelden nog net goed voor de vuilbak😉
    Wat je hier neer zet kan niet beter, Kris!

    • @ Koen : Had een press-pasje op zak (met dank aan Leuvenement vzw), en daarmee voor de nadars op waterniveau kunnen zitten, veel beter en dichter dan op dat rot dak achteraan natuurlijk. De voorlaatste foto is op enkele centimeters boven de waterlijn genomen. Maar ik moet toegeven dat ook bij mij er meerdere foto’s beweging-onscherpte vertonen, wat zou men überhaupt verwachten als de artiesten middernacht zo vlug bewegen.
      Zie ook eens naar collega-fotograaf http://www.nicosuykens.be/

  2. Dag Kris,
    ik treed Koen bij. Super-reportage, temeer omdat de omstandigheden verschrikkelijk waren. Amai. En niet alleen technisch zijn ze goed, maar ook echt mooie beelden. Top!
    Kwas daar op vrijdag, om 5 voor 11 ofzo. Ge ziet dat van hier dat wij nog één plekske hebben kunnen vinden waar ge nog überhaupt iéts zag🙂 Maar twaren wel schoon muziekskes en schoon vuurwerk – dat was al iets.

    Btw: komt er nog eens een nieuwe bloggersmeeting aan (nu ik hier toch aan’t typen ben…).

    S.

  3. @ Stephanie: why not, hé…!
    een terrasje op een zwoele vrijdag-/zaterdagavond ergens in juni, nog voor de grote uittocht??
    18/19 – 25/26 juni??

  4. Het resultaat is prachtig… de moeilijkheidsgraad ligt hier beslist zeer hoog… mijn volle waardering Kris voor dit prachtig resultaat
    Lamp

  5. ah ja, niet op de eerste rij, maar er zelfs vóór! Dat verklaart veel! Toch goed gedaan Kris, bij dit moeilijk licht. En ik denk dat het normaal is dat er veel beelden mislukken bij evenementen. Daarom werd ook de digitale fotografie uitgevonden, dan steekt het niet op een foto….

  6. Kris dit zijn de mooiste foto’s die ik van het evenement te zien heb gekregen. Ze zijn TOP. Wat een scherpte wat een kleur, ze zijn fantastisch.

  7. Stuk voor stuk heel knappe beelden en fijn toch een beetje van Leuven in scene te hebben gezien. Ik vond het te druk. Heb nu dus wel een beetje spijt als ik dit zien.

Geef een reactie

