Het Vinne @ night

7 thoughts on “Het Vinne @ night

  1. fantastische sfeer, Mooi vastgelegd. Ik vraag me alleen af waarom foto 1 diagonaal moet zijn. Ik zie de toegevoegde waarde niet. Misschien kun je me dat uitleggen?

    • Diagonale opnames zijn louter gevoelsmatig Harry, je hoeft je er je hoofd niet op te breken. Het enige wat vast staat (of scheef) is: dat de horizon er langer opstaat.
      Nee maar, ik hou wel van beelden die afwijken van het normale oog-perspectief, die mysterie bevatten, of die meerdere scenes tegelijk tonen.

  2. De diagonale opname vind ik origineel, zegt iets over de visie van de auteur waardoor hij verschilt met anderen, en niemand kan zeggen dat hij al een gelijkaardige foto heeft gemaakt op dezelfde plaats.

  3. Hier sta je aan de overkant van het Vinne. Was het niet te modderig om daar te geraken? Heb je ook de tentoonstelling in het cafetaria bezocht? Dat zijn werken van CVO cursisten Leuven-Landen.

Geef een reactie

