Opgelicht

De monsterlijke wagen is bijna uit het vizier verdwenen, alsof de sabbatperiode me verlaat. Ja, de laatste maanden hebben me ontgoocheld en verbaasd. Vele malen het uz platgelopen om ons moederke te bezoeken… en nu m’n werkmakker nog die de love-boat naar het hiernamaals heeft geboekt. Allemaal verbitterde smaken… Nee, ik laat me niet meer drijven door foute gedachten, ik kijk vooruit en volg terug de trends die mijn blik waarneemt. De beelden zullen terug met jullie gedeeld worden. De eerstkomende foto’s zullen er wat anders uitzien dan jullie gewoon zijn, ze zijn meer van het verhalende type of wat vintage, de tijd wat zoekend. Merendeels snapshots die weinig woorden vragen, maar toch van terugdenkend aard zijn.

4 thoughts on “Opgelicht

  1. Was heel aangenaam verrast toen ik deze nacht je e-mail van een nieuwe blog zag binnenkomen. Onmiddellijk mijn BB op licht gezet zodat ik het kon lezen. Ik ga geen clichés gebruiken van de tijd enz. want iedereen moet zo’n dingen op eigen manier een plaatsje kunnen geven en dat vraagt tijd, gaat nooit over en littekens blijven. Heb nu 6 maanden terug mijn broer verloren.
    Maar ben heel blij dat je terug bent want ik kwam regelmatig piepen maar het bleef stil.
    Een blije terugkomst en doe het volgens je eigen gevoel.
    Groetjes, Joke

    • Bedankt voor je reactie Joke, toch even dit:
      Die sporen verdwijnen niet zomaar, steeds zal je ze terugzien, maar ze leiden je wel op de goede baan, weet je.
      Thx dat je af en toe eens komt piepen, doet me deugd hoor.

Geef een reactie

